• Ανάπτυξη ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων για ξενοδοχεία που σχετίζονται με την αειφορία και τον
αειφόρο τουρισμό, για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς του.
•Τα ξενοδοχεία θα δημιουργήσουν καινοτόμους τρόπους υλοποίησης των στρατηγικών, σχεδίων και πρακτικών για αειφόρο τουρισμό.
• To κάθε ξενοδοχείο να αναπτύξει το δικό του Όραμα και ένα σύνολο αξιών, συμπεριλαμβανομένου του C.S.R
(Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη) για να δημιουργήσει μοναδικότητα και προσωπικό χαρακτήρα, διαφοροποιώντας το από τον ανταγωνισμό, προσφέροντας αειφόρο τουρισμό.
• Να αναπτύξει στρατηγικές που σχετίζονται με τον αειφόρο τουρισμό για να προσελκύσει μεγαλύτερο αριθμό
τουριστών «υψηλής ποιότητας», με σημαντικά υψηλότερη αγοραστική δύναμη από ότι στο παρελθόν.